Nieinwazyjne leczenie nietrzymania moczu

woreczek-choroba-nietrzymania-moczu

O tym, że nie przepadamy za wizytami u lekarzy, wie niemal każdy, ale o tym, że nierzadko można poradzić sobie z nękającymi nas dolegliwościami w sposób nieinwazyjny, nie muszą wiedzieć wszyscy. Najskuteczniejszą i najpełniejszą gwarancją bezbolesnego zabiegu są wszystkie te, które opierają się na laserze.

Jakie dolegliwości można złagodzić, korzystając z uniwersalności lasera? Przede wszystkim te, które dotykają coraz więcej osób – to problemy z nietrzymaniem moczu.Nawet co druga osoba w Polsce boryka się z tym wstydliwym problemem, szczególne nasilenie przypadłości zauważyć można zwłaszcza u osób starszych.

Objawy nietrzymania moczu

Czym objawia się wstydliwy problem? To nic innego, jak mimowolne popuszczanie moczu zarówno podczas większego wysiłku, jak i tak prozaicznych czynności jak kichanie czy kaszel. Co robić, jeśli dana osoba nie kwalifikuje się do operacji, a chciałaby zwiększyć komfort codziennego funkcjonowania Laserowe leczenie nietrzymania moczu to zupełnie nieinwazyjna i całkiem bezbolesna metoda. Co ważne, leczenie NTM nie wymaga rekonwalescencji i jest metodą uznawaną za jedną z nielicznych, gdzie nie występuje niemal żadne ryzyko powikłań. To ważne zwłaszcza w sytuacjach, gdy zabiegowi poddawane są osoby starsze.

trudnosci-z-oddawaniem-moczu

Zabiegi wykonywane są głównie w gabinetach ginekologicznych, a po ich przebyciu zaleca się korzystanie przez kilka dni z wkładek bądź podpasek. Wszystko po to, by zniwelować uczucie dyskomfortu i umożliwić ujście przesięku surowiczego. Korzyści z zabiegu są bardzo duże – zwiększa się przede wszystkim komfort codziennego życia i funkcjonowania. Osoba mająca wcześniej wstydliwy problem, zapomina o nieprzyjemnym uczuciu bezsilności i może na nowo korzystać z pełni życia. Co ważne, zabieg jest bardzo skuteczny i przynosi niemal natychmiastowe efekty. Więcej o laserowym leczeniu nietrzymania moczu dowiesz się na stronie http://proclinic.pl/oferta/nietrzymanie-moczu/.

Z tego wniosek może być tylko jeden – warto ufać nowoczesnym rozwiązaniom i z nich korzystać. Na pewno do metody lasera przekonać się mogą wszyscy ci, którzy panicznie boją się operacji czy jakiejkolwiek ingerencji chirurgicznej.