Usługi medyczne

W La Clinique oferujemy konsultacje dermatologiczne dla dorosłych i dzieci od 1. dnia życia, leczenie chorób skóry oraz szeroki zakres zabiegów medycyny estetycznej. Leczymy także choroby weneryczne.

Wykorzystujemy skuteczne i bezpieczne metody leczenia oraz zabiegi, które są dopasowane do potrzeb pacjenta. W zakresie medycyny estetycznej skupiamy się na naturalnych i długotrwałych efektach: poprawie wyglądu, stanu skóry i opóźnieniu procesów jej starzenia.

Usługi medyczne

Nasze usługi

Dermatologia ogólna

W naszym gabinecie diagnozujemy i leczymy wiele chorób dermatologicznych, w tym między innymi schorzenia takie jak: alergie, owrzodzenia, zmiany skórne, grzybica stóp, paznokci, skóry, łuszczyca, trądzik młodzieńczy i różowaty, atopowe zapalenie skóry, choroby włosów i paznokci, łysienie, łupież, bielactwo, opryszczka, brodawki wirusowe, liszajec, choroby nowotworowe (np. czeniak, chłoniak skóry).

Leczymy zarówno dorosłych, jak i dzieci już od 1. dnia życia.

Chirurgia dermatologiczna

W zakresie chirurgii dermatologicznej usuwamy różnego rodzaju zmiany skórne, które wymagają interwencji chirurgicznej – mogą to być znamiona barwnikowe, pieprzyki, tłuszczaki, kaszaki, brodawki i inne.

Wszystkie te zmiany usuwa się w znieczuleniu miejscowym. Zwykle nie są one duże, blizna po wycięciu goi się szybko i jest niewielka, a przy zastosowaniu odpowiedniej pielęgnacji i zabiegów może stać się prawie niewidoczna. Wybór metody usunięcia zmiany wymaga konsultacji lekarskiej.

Niektóre zmiany wymagają poważniejszej ingerencji chirurgicznej i konieczne może być skierowanie do chirurga.

• problemy dermatologiczne m.in. alergie, owrzodzenia, zmiany skórne, grzybica stóp, paznokci, łuszczyca, trądzik młodzieńczy i różowaty, atopowe zapalenie skóry, choroby włosów i paznokci, grzybica skóry, łysienie, łupież, bielactwo, opryszczka, brodawki wirusowe
  • zabiegi medycyny estetycznej m.in. zabiegi korygujące i modelujące wygląd twarzy i ciała, toksyna botulinowa, kwas hialuronowy, nici liftingujące, peelingi medyczne, kwas polimlekowy, osocze bogatopłytkowe, mezoterapia, lipoliza
  • wysoko zaawansowane i nowoczesne metody laseroterapii m.in. laserowe usuwanie brodawek wirusowych, włókniaków miękkich, brodawek łojotokowych, poprawa estetyki blizn, zamykanie naczyń krwionośnych.

Medycyna estetyczna

W La Clinique oferujemy szereg zabiegów medycyny estetycznej. Poprawiają one kondycję skóry, odżywiają ją i opóźniają procesy starzenia. Dopasowujemy je indywidulanie do potrzeb każdego Pacjenta tak, aby uzyskać długotrwałe i naturalnie wyglądające efekty. Zabiegi medycyny estetycznej świetnie sprawdzają się również w usuwaniu i zmniejszaniu zmian skórnych: blizn pozabiegowych lub potrądzikowych, przebarwień słonecznych i innych. W La Clinigue wykonujemy m.in:

• zabiegi korygujące i modelujące wygląd twarzy i ciała, np. toksyna botulinowa tzw. botox – w celu wygładzenia zmarszczek i w leczeniu nadmiernej potliwości,
  • zabiegi nawilżające i rewitalizujące wykorzystujące kwas hialuronowy, witaminy i inne substancje odżywcze,
  • odżywcze zabiegi z osoczem bogatopłytkowym – poprawia strukturę, gęstość i koloryt skóry, wykonuje się zwłaszcza w okolicach oczu (kurze łapki) i szyi oraz jako terapię na zmniejszenie blizn potrądzikowych,
  • mezoterapię, czyli śródskórne lub podskórne wstrzyknięcie koktajli odżywczych – zabieg odmładza i odżywia skórę szyi, dekoltu, twarzy, wykorzystywany jest też w leczeniu cellulitu i rozstępów,
  • peelingi medyczne – zwykle wykorzystuje się w nich kwasy, które złuszczają naskórek i dają efekt świeżej i gładszej skóry,
  • nowoczesne metody laseroterapii wykorzystywane w laserowym usuwaniu brodawek wirusowych, włókniaków miękkich, brodawek łojotokowych, poprawie estetyki blizn, zamykaniu naczyń krwionośnych,
  • zabiegi fototerapii – zabiegi z wykorzystaniem lamp UVB w leczeniu m.in. bielactwa, łuszczycy, AZS, liszaju płaskim i innych chorobach dermatologicznych.

Wenerologia

Diagnozujemy i leczymy choroby wenerycznych, czyli przenoszone droga płciową m.in. choroby bakteryjne (np. kiła, rzeżączka) wirusowe (np. wirus HPV, wirus opryszczki, wirusowe zapalenia wątroby typu B i C) oraz grzybicze (np. drożdżyca).